Et presentem el Top 10 teatral de Grups, tots els espectacles d’aquest primer semestre de 2021 que no et pots perdre si vas al teatre en grup!
1. Els Brugarol
- Del 10 de març al 02 de maig de 2021
- Al Teatre Poliorama – Barcelona
- Grups fins al 30% dte.
Ramon Madaula escriu i protagonitza una comèdia familiar amb grans dosis d’humor àcid i intel·ligent que enfronta cara a cara les contradiccions dels seus protagonistes. Dues generacions i dues maneres d’entendre el món en una societat on tots voldríem creure’ns un model de coherència absoluta.
2. El Mètode Grönholm
- Del 04 de desembre 2020 al 28 de febrer de 2021
- Al Teatre Poliorama – Barcelona
- Grups fins al 30% dte.
Una comèdia de riures assegurats que es va estrenar per primer cop el 2003 al Teatre Nacional de Catalunya i, des d’aleshores, ha traspassat totes les fronteres: ha esdevingut un èxit de públic tant a Catalunya, com a la resta de l’Estat com en l’àmbit internacional.
Protagonitzada per Enric Cambray, Marc Rodríguez, Mar Ulldemolins i David Verdaguer que aquest cop es posaran a la pell de quatre candidats a un lloc d’alt executiu d’una multinacional, tots ells ben disposats a sotmetre’s a les rocambolesques proves del procés de selecció.
3. 53 Diumenges
- Del 29 de desembre de 2020 al 28 de març de 2021
- Al Teatre Romea – Barcelona
- Grups fins al 35% dte.
Cesc Gay, considerat un dels cronistes més aguts de les classes mitjanes urbanes, ens porta una comèdia sobre les relacions familiars protagonitzada per tres germans que han quedat per sopar i parlar del seu pare. Un espectacle que comptarà amb els actors Pere Arquillué, Marta Marco, Lluís Villanueva i Àgata Roca.
4. La cabra o qui és Sylvia?
- Del 16 de febrer al 28 de març de 2021
-
A La Villarroel – Barcelona
Una obra del dramaturg estatunidenc Edward Albee estrenada en 2002. Guanyadora del premi Tony a la millor obra teatral i el Drama Desk Award per l’obra excepcional el 2002, i finalista del premi Pulitzer de dramatúrgia del 2003. Traduïda al Català per Josep Maria Pou i protagonitzada per Jordi Bosch i Emma Vilarasau.
Es tracta d’un drama sobre la confusa naturalesa de l’amor i el desig, la gelosia i l’enveja, la hipocresia i la tolerància, la solitud i la recerca de la felicitat.
5. El Mago Pop – Nada es imposible
- Del 09 de desembre de 2020 al 25 d’abril de 2021
- Al Teatre Victoria – Barcelona
- Grups fins al 20% dte.
L’espectacle de l’Antonio Díaz que està triomfant des de la seva estrena el setembre de 2017 al Teatro Rialto de Madrid i que està tenint un èxit sense precedents. Si encara no l’has vist en directe, prepara’t per a veure coses increïbles, que et captivaran i t’emocionaran!!
6. Los monólogos de la vagina
- Del 10 de desembre de 2020 al 30 d’abril de 2021
- A Sala Aquarella – Barcelona
- Grups fins al 20% dte.
“Los monólogos de la vagina” és una comèdia sobre les dones i la seva sexualitat, sobre els tabús socials, la repressió i la incultura sexual. Un espectacle que trenca tabús i que ha fet história. La clau del seu èxit és la intemporalitat: la vigència, universalitat i contemporaneïtat en tots els sentits del tema la fan rabiosament actual i necessària.
Aquesta adaptació d’Edu Pericas compta amb les actrius: Alícia González Laá, Meritxell Huertas i Aina Quiñones.
7. De pel·lícula!
- El 08 de maig de 2021
- Al Palau de la Música – Barcelona
- Grups fins al 15% dte.
Un espectacle amb música de cinema que juga amb els elements “invisibles” en tota projecció cinematogràfica: la música i les veus dels personatges. Un format de concert diferent, amb els actors de doblatge Jordi Brau (Tom Hanks, Tom Cruise, Robin Williams, etc.) i Luís Posada (Leonardo Di Caprio, Johnny Depp, Jim Carrey, etc.). Un emocionant concert “de cinema” amb la banda sonora de les nostres vides i amb l’Orquestra Simfònica del Vallès.
8. La Llamada
- Del 02 al 27 de juny de 2021
- Al Teatre Poliorama – Barcelona
- Grups amb el 15% dte.
Una comèdia sobre l’amistat, el primer amor, la recerca de la identitat, l’electro-latino i Whitney Houston, escollida com a millor muntatge teatral pels lectors d’El País, guardonat amb 13 Premis Broadway World – incloent Millor musical, Millor actriu, Millor direcció i Millor actriu de repartiment –. “La Llamada” és una epopeia en clau Disney amb actuacions musicals que segueix el desenvolupament d’una comèdia romàntica, però transcendeix i juga amb tots aquests gèneres per acabar sent un cant a la llibertat i al primer amor.
9. Carlos Latre – One Man Show
- De l’01 al 27 de juny de 2021
- Al Teatre Coliseum – Barcelona
- Grups fins al 25% dte.
Un monòleg en el qual Latre aconsegueix, en tan sols 75 minuts, imitar fins a 100 personatges diferents. Una autèntica bogeria! Messi, Pedro Sánchez, Salvador Illa… I el personatge més mediàtic de moment, Fernando Simón. Carlos Latre es desdobla en una infinitat de persones creant paròdies inimaginables, que mantenen l’espectador a la vora del col·lapse.
I per a tota la família:
10. Dàmaris Gelabert presenta ‘Soc feliç’
- Del 14 al 28 de març de 2021
- Al Teatre Poliorama – Barcelona
- Preu especial de 11,50 € per a grups
‘Soc Feliç’ és una nova i sorprenent proposta que va més enllà dels concerts de la Dàmaris per esdevenir un espectacle de teatre musical. Un homenatge a les arts escèniques: música, circ, titelles, dansa… i la màgia del teatre, on tot és possible. Una preciosa història sobre allò que ens fa realment sentir-nos feliços, sobre l’amistat, l’entrega als altres, els camins equivocats que cal redreçar i l’amor al teatre.
Seixanta minuts farcits de sorpreses i complicitats entre els que són a l’escenari i el públic, implicat des del primer moment en una aventura divertida, excitant i molt emotiva; no només per a la canalla, sinó també pels adults que els acompanyen.
RECORDA: En les reserves de grups, sempre mantindrem la distància de seguretat entre les persones integrants de cada grup.